Šaurā iela kavē darbus un liedz izvietot stacionāras laipas
INESE ZONE

BD lasītāji interesējas par Pasta ielas rekonstrukcijas gaitu, vai darbi tiks pabeigti laikā – ar pirmo asfalta kārtu līdz ziemas sākumam, kā sākotnēji tika solīts? 
   Otrs biežāk uzdotais jautājums ir par iespēju šķērsot pārrakto Pasta ielu. Iedzīvotāji sūdzas, ka tikpat kā nav laipu ielas šķērsošanai. Vietām pie pārejām sastumts zemes valnītis, bet, ja cilvēkam ir kustību traucējumi, kaut vai nelieli, pat pa tādu grūti pāriet, kur nu vēl, ja jākāpj bedrē, kas ir kādu pusmetru dziļa. 
– Es jūtos aizskarts, un manas iespējas pārvietoties ir ļoti ierobežotas. Ne jau visi var lekt tajā bedrē un rāpties otrā malā ārā. Kad iepriekš «Hektors» centrā mainīja siltumtrasi, viņi pār ierakumu uzlika kārtīgu laipu, pat ar margām vienā pusē. Tādas jau nevajag daudz. Pietiktu ar divām pa visu Pasta ielu, vietās, kur cilvēkiem to nākas biežāk šķērsot, – BD sūrojās kāds lasītājs.
    SIA «Ošukalns» atbildīgais būvdarbu vadītājs Valērijs Vargulis skaidro, ka apjomu ziņā darbi atbilst plānotajam, bet pastāv iespēja, ka neizdosies līdz ziemas sākumam uzklāt pirmo asfalta kārtu. 
    – Pagaidām precīzi to grūti prognozēt, jo nevar zināt, kādi būs laika apstākļi. Tas, ka Pasta iela ir tik šaura, rada iepriekš neparedzamus kavēkļus. Traucē ēku tuvums ielai, ir problēmas ar komunikāciju ieguldīšanu, jo ielā ir teju visas iespējamās komunikācijas, bet maz vietas, kur tās izvietot. Projektēt jau to var, bet praksē saskaramies ar problēmām, un tad jāmeklē risinājums. Tāpat ne visas jau esošās komunikācijas ir precīzi iezīmētas, – skaidro V. Vargulis.
    Runājot par laipām, viņš stāsta, ka tiek izmantotas dēļu laipas, ko pa dienu saliekot uz ietves daļas, bet vakaros, beidzot darbu, pāri ielai, lai atvieglotu gājēju pārvietošanos. Dienā pāreju vietās mēģinot sabērt zemi, lai vieglāk pārvietoties. Diemžēl izvietot stacionāras tiltiņa veida laipas vai darba dienas laikā likt pāri ielai esošās dēļu laipas nevarot, jo vienīgā iespēja izvest un pievest zemi, smiltis un citus būvmateriālus esot pa izrakto Pasta ielu. Tāda esot centra īpatnība, ka citādi pievest un izvest kravas nevar, un pa Vecpilsētas laukumu smagajai tehnikai arī nav atļauts pārvietoties.    
 

iesaki šo rakstu:

Komentāri (2)

  1. vecis
    vecis
    pirms 1 nedēļas

    hm, interesanti gan, kāda vaina tiem laika apstākļiem, liekas kur nu vēl ideālākus laika apstākļus bet ja pavēro to darba organizāciju - izrok, tad ber ciet un noblietē, tad atkal rok vaļā, atkal ber ciet un tad atkal kaut ko tur rok (????), vai tad to nevar visu vienā reizē un tad nu būtu arī ātrāk

    Atbildēt
  2. Arturs
    Arturs
    pirms 1 nedēļas

    Bet vai tās laipas un tiltiņus nevar noņemt uz brīdi, kad brauc tehnika? Pāris sekunžu darbs. Pēc tam uzliek atpakaļ. Un nebūs nekādu sūdzību no iedzīvotājiem.

    Atbildēt

Pievienot komentāru