Daži maršruti uzrūgušo ceļu dēļ joprojām slēgti
INESE ZONE

BD jau informēja, ka neizbraucams ir valsts ceļa Jēkabpils – Antūži–Medņi posms no 11. līdz 13. kilometram, kur 5. aprīļa pēcpusdienā iegrima Jēkabpils autobusu parka maršruta autobuss. 
       SIA «Jēkabpils autobusu parks» valdes priekšsēdētājs Jānis Ščerbickis informēja, ka autoceļš ir slēgts arī šobrīd (informācija tika sniegta 11. aprīlī). Tas, ka autobusu no dubļiem ar tehniku izdevies izcelt tikai ap deviņiem vakarā, norādot uz to, cik slikta ir ceļa kvalitāte. Problēmas bijušas arī ceļa posmā Bārbele – Valle, kur ceļš arī ir slēgts. 7. un 8. aprīlī autobuss šajā maršrutā kursējis tikai līdz Jaunjelgavas lokam un pēc tam atpakaļ. 9. aprīlī mēģinājuši maršrutu atdzīvināt, kas arī izdevies, bet 10. un 11. aprīlī sliktu laika apstākļu dēļ kustība posmā atkal  pārtraukta un autobuss to apbrauc pa asfaltu, kas ir papildu 13 kilometri, bet turp un atpakaļ 26 kilometri. Izmaiņas esot saskaņotas ar Autotransporta direkciju un būs spēkā līdz brīdim, kad ceļš atkal būs izbraucams. 
      - Autobusa izvilkšana ir dārgs prieks. Ne greideris, ne traktors nevarēja izvilkt, to vakarā izdarījām tikai ar ekskavatoru un vēl divas dienas bija nepieciešamas, kamēr autobusu salaboja, jo tas bija iesēdies, kā tautā saka: līdz acīm.  Šoferis stāstīja, ka viņš braucis un vienā brīdī autobuss it kā caurkritis ceļam. Kad to izvilka, atceļā pēc kāda gabala tas atkal iesēdās un dabūja vilkt ārā. Pirms reisa uzsākšanas informāciju par ceļa stāvokli nevar iegūt, pirmais informators par to ir šoferis. Viņš ziņo dispečeram, un tas informē tālāk. Turklāt vienā reisā dažādos posmos situācija un laika apstākļi var būt dažādi. Kādreiz pirmie ziņotāji bija piena mašīnu šoferi, kas brauca agri. Ja priekšā bija sliedes un piena mašīna bija izbraukusi, tad arī pasažieru autobuss varēja droši braukt tālāk. Un kādreiz gandrīz katrā pagalmā bija traktors, tad varēja būt drošs, ka būs, kas izvelk, – stāsta J. Ščerbickis. Viņš secina, ka šis ir pirmais gads, kad autobusi iestiguši pilnībā, līdz šim tā neesot bijis. Šoferim  esot jāizlemj, vai ir droši turpināt ceļu, ja secina, ka nav, tad zvana dispečeram, jo iestiguša autobusa izcelšana ir dārga. Bet šis gadījums bijis neparedzams, autobuss braucis un pēkšņi iestidzis. J. Ščerbickis stāsta, ka atskaites par slikto ceļu dēļ neveiktajiem reisiem tiek iesniegtas Autotransporta direkcijai, kas par ceļu stāvokli var runāt ar atbildīgajām institūcijām, bet tāda situācija pavasaros esot visā Latvijā.  
 

iesaki šo rakstu:

Komentāri (1)

  1. faktiski
    faktiski
    pirms 3 mēnešiem

    Situācija katru gadu viena un tā pati. Un sarakste ar autotransporta direkciju arī viena un tā pati. Secinājums ir katru gadu viens un tas pats- katru gadu ceļi ir tādi. Gala rezultātā neviens neko nedara. Nu varbūt uz kāda metra šķembu uzmet, bet tas neko neatrisina. Te ir acīmredzama politika, ceļi tiek apzināti iznīcināti, kā viss pārējais Latvijā.

    Atbildēt

Pievienot komentāru