Domes vadība klātienē iepazīstas ar Pasta ielas būvdarbu gaitu
INESE ZONE

28. maijā Jēkabpils domes priekšsēdētājs Aivars Kraps kopā ar SIA «Ošukalns» atbildīgo būvdarbu vadītāju Valēriju Varguli, citiem pašvaldības speciālistiem, būvnieku un vietējo plašsaziņas līdzekļu  pārstāvjiem izstaigāja Pasta ielu, kur būvdarbi gandrīz pabeigti, pievēršot uzmanību situācijai piegulošajās ielās.
    A. Kraps jau ir informējis, ka turpmāk viņš regulāri pats apmeklēs lielākos pilsētas būvobjektus, lai iepazītos ar situāciju klātienē, nevis tikai no  būvnieku atskaitēm.
    Valērijs Vargulis informēja, ka Pasta un Zaļajā ielā darbi faktiski pabeigti un notiek pēdējie nelielie labiekārtošanas darbi: tiek pielaboti ēku lieveņi, pamati,  aizdarītas spraugas starp bruģi un māju pamatiem u.c. Izskanēja jautājumi par Pasta ielas asfalta porainību. V. Vargulis skaidroja to, par ko jau iepriekš informēja BD, ka tā ir sevišķi izturīga asfalta marka, ko parasti izmanto tikai lielceļu segumiem. Viņš arī informēja, ka uzņēmums regulāri pārbaudot piegādātā bruģa kvalitāti.
      A. Kraps interesējās, kā norit darbs šķērsielās, jo iedzīvotāji sūdzoties, ka nereti dienām ilgi tur nekas netiek darīts, bet izrakņātās ielas traucē iedzīvotājiem un uzņēmējiem. V. Vargulis skaidroja, ka lielāko daļu darbu – komunikāciju izbūvi, bruģēšanu, koku zāģēšanu, labiekārtošanu -  veic astoņi apakšuzņēmēji. Šobrīd – 28. maijā – šķērsielās  strādājot aptuveni 30 viņu darbinieki. SIA «Ošukalns» nodrošinot tikai asfalta apakškārtu un paša asfalta klāšanu.  Gadoties, ka apakšuzņēmēji iekavē darbus. Pašlaik šķērsielās ierīko komunikācijas un tiek liktas trotuāra apmales, un, kamēr to nebūs, nevar ķerties pie asfalta seguma  izbūves. Ielas gan centīšoties ātrāk sagatavot šķembu seguma variantā. Cilvēki bieži vaicājot, vai nevar vienreiz izrakt ielu un ieguldīt visas komunikācijas? Nevarot gan, jo to nepieļaujot darbu tehnoloģija. Tāpēc esot tā, ka atkal un atkal ielu pārrok un iegulda kādas komunikācijas. V. Vargulis skaidroja, ka līdz pilsētas svētkiem, tātad – jūlija sākumā, centīsies pilnībā pabeigt Viestura ielu, bet pārējās ielās asfaltēšanu pabeigšot tikai līdz septembra beigām. Tur vēl esot jāveic darbi saistībā ar elektroapgādi un jāuzstāda četri sadales skapji. Esot paredzams, ka darbi kavēsies Jēkaba ielas posmā no Brīvības līdz Pasta ielai, jo jau no Brīvības ielas rekonstrukcijas darbiem esot zināms, ka tur ir sena kapavieta. Tātad, ja uzies apbedījumus, darbus apturēs uz arheoloģisko izrakumu laiku. 
Izskanēja jautājumi par to, vai pieļaujama bruģa blietēšana, neuzliekot metāla blietei gumijas uzlikas, kas esot novērots, bruģējot Pasta ielas trotuārus. V. Vargulis atzina, ka tas nav pieļaujams un solīja kontrolēt, lai tas vairāk tā nenotiktu. Neizpratni izraisīja divi stabi, kas uz Pasta ielas trotuāra uzstādīti ārpus stabu līnijas tieši uz veloceliņa. V. Vargulis informēja, ka tas atbilst projektam. Vienā gadījumā ņemts vērā tas, ka nākotnē, iespējams, uz trotuāra tiks atjaunots tagad nojauktās mājas (uz Pasta un Jēkaba ielas stūra) lievenis, jo tur plānojot celt jaunu ēku. Otrā - stabu īsti nav kur pavirzīt uz trotuāra pusi, jo tad tas arī traucētu. Taču tika solīts konsultēties ar projektētājiem un būvniekiem, vai tomēr stabus nevar pārvietot.
     Secinot, ka Pasta ielas braucamā daļa ir visai šaura un vietām, kur nav iespējams izbūvēt veloceliņu, tā būs jādala ar velobraucējiem, A. Kraps informēja, ka ir vērsies Ceļu satiksmes un drošības direkcijā ar lūgumu uzstādīt stacionāros radarus, bet atbilde vēl nav saņemta. 
       -Pagaidām man nav nekāda pamata neuzticēties darbu kvalitātei. Taču, lai gūtu pilnīgu pārliecību, veiksim ielas seguma skenēšanu ar speciālu aparatūru un urbumus asfalta kvalitātes pārbaudei. Citādi vienmēr ir dažādi viedokļi un runas, bet neatkarīgu speciālistu slēdziens par darba kvalitāti būs konkrēts arguments.  Turpmāk plānoju katru lielāku objektu personīgi apsekot reizi mēnesī. Nākamais būs multihalle, bet ap Jāņiem vēlreiz iziešu Pasta ielu. Mēs saņemam atskaites, bet iepazīt to visu uz papīra ir viena lieta, savukārt dabā - pavisam cita, – sacīja Aivars Kraps.
 
D. Gagunova foto
 

iesaki šo rakstu:

Komentāri (2)

  1. kaut kā tā
    kaut kā tā
    pirms 1 gada

    Varguli, lielceļu asfalts toč nav tik porains un nesmuki uzklāts.

    Atbildēt
  2. he he
    he he
    pirms 1 gada

    Skatos , ka arī mediji ir pamodušies un ar uzticīgām, atklātām acīm raugās uz jauno vadību, kura beidzot vairs nesprauž batonus ausīs, bet runā po ģelu. Vismaz būs tagad normāla saikne: dome- mediji- iedzīvotāji. Kau tikai viss turpinātos, kā iesākās.

    Atbildēt

Pievienot komentāru