Informācija VSAA klientiem, kuru konti ir «PNB Bankā»
Iveta Daine, VSAA preses sekretāre

Tā kā apturēta  AS «PNB Banka» darbība, Valsts so­ciālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) no 16. augusta pārtraukusi pārskaitīt pensijas un pabalstus uz VSAA klientu kontiem AS «PNB Banka». 
     Ja klientam ir konts citā bankā un pensijas vai pabalsta izmaksa gaidāma šonedēļ vai vēlāk, tad VSAA aicina pensiju un pabalstu saņēmējus informēt VSAA par kontu citā bankā. Šādā gadījumā ir jāraksta iesniegums VSAA ar lūgumu turpmāk visas VSAA izmaksas pārskaitīt uz jauno kontu. Iesniegumu par konta maiņu var iesniegt jebkurā VSAA nodaļā, Vienotajos valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centros, nosūtīt pa pastu, nosūtīt elektroniski, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu edoc@vsaa.lv vai iesniegt, izmantojot e-pakalpojumu portālā www. latvija.lv. Pēc iesnieguma saņemšanas VSAA pēc 16. augusta aizturētos pensiju un pabalstu maksājumus divu līdz trīs nākamo darba dienu laikā pārskaitīs uz jauno kontu.
     Ja «PNB Bankas» klientam «PNB Bankas» kontā ir pen­sija vai pabalsts, kas nav iz­ņemts, vai arī nav konta citā kredīt­iestādē, tad klientam ir nepieciešams sekot līdzi Finanšu un kapitāla tirgus komisijas informācijai par garantēto atlīdzību izmaksu. 
    «PNB Bankas» darbības apturēšana neietekmē pensiju 2. līmeņa pārvaldnieka IPAS «PNB Asset Ma­nagement» darbību. 
 
 
 
 

iesaki šo rakstu:

Komentāri (0)

    Informācija! Šim rakstam nav pievienots neviens komentārs, bet Jūs varat būt pirmais kas ierakstīs komentāru!

Pievienot komentāru