Izveidots diennakts tālrunis 8345 ar «Covid-19» saistīto jautājumu noskaidrošanai
Santa Jirgensone, Komunikācijas departamenta konsultante

     Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar «Covid-19» un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu «Tet» ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345. 
      Tā uzdevums ir palīdzēt iedzīvotājiem labāk orientēties informācijā, kas saistīta ar «Covid-19», un palīdzēt saprast, kurā iestādē vērsties pēc palīdzības. Jautājumi tiks pieņemti gan latviešu, gan krievu valodā; galvenais nosacījums – zvanītājam jāatrodas Latvijas teritorijā. Īpaši sagatavoti operatori, kurus būs iespējams sazvanīt pa bezmaksas tālruni 8345, sniegs atbildes uz iedzīvotāju biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja jautājums būs ārpus biežāk uzdoto loka vai arī iedzīvotājam būs nepieciešama detalizētāka informācija, operators zvanītāju savienos ar atbildīgās institūcijas kontakttālruni (izņemot operatīvo dienestu tālruņus 110, 113 un numuru 8303, pa kuru var pieteikt analīzes pacienti ar SPKC noteiktajiem viegliem saslimšanas simptomiem; uz šiem numuriem, kā līdz šim, iedzīvotājam joprojām jāzvana pašam).  Zvanu centra kapacitāte pakāpeniski tiks palielināta, bet iesākumā iedzīvotāji lūgti būt saprotoši gadījumos, kad jāuzgaida līdz savienojumam ar operatoru. Vienlaikus atgādinām, ka rakstiskā veidā iedzīvotāju biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem apkopotas MK tīmekļvietnē www.mk.gov.lv,kur ik dienas tiek atjaunota un papildināta aktuālā informācija saistībā ar “Covid-19”. Tāpat drīzumā tiks izveidota vienota mājaslapa jautājumiem par šo vīrusu - www.covid19.gov.lv. 
 
 

iesaki šo rakstu:

Komentāri (1)

  1. žļurben žļarbenis
    žļurben žļarbenis
    pirms 5 mēnešiem

    Baismīgs laikmets, jādzīvo vienās bailēs.

    Atbildēt

Pievienot komentāru