Mājas trenažieri, kas neaizņems daudz vietas
Apmaksāts raksts

Ikdienas steigā bieži vien neatliek laika sporta zāles vai treniņa apmeklēšanai, tomēr ir patīkami, ja mājās vienmēr pieejams kāds ērts un kompakts palīgrīks, kas nāks talkā brīžos, kad, piemēram, nomocījušas muguras sāpes vai vienkārši gribas izkustēties. 
    Treniņiem mājas apstākļos ir ļoti daudz priekšrocību, piemēram, nav jābūt atkarīgam no laika apstākļiem, nav jāpagādā īpaši smalks treniņtērps un sporta apavi, turklāt pievērsties vingošanai vari jebkurā brīdī, kad vien ienāk prātā. Trenažierim nebūt nav jāaizņem puse istabas, tie mēdz būt kompakti un tikpat funkcionāli. 
    Lai pārliecinātos par to, cik liela izvēle Taviem treniņiem ir mājas trenažieru ziņā, ieskaties interneta veikala 220.lv mājas lapā. Par populārākajiem un kompaktākajiem mājas trenažieriem un vingrošanas palīgierīcēm  pastāstīsim raksta turpinājumā.
    Hanteles. Ja vēlies nostiprināt roku, plecu un muguras muskulatūru, hanteles būs piemērots risinājums. Pieejama virkne iedarbīgu virgrojumu, ko iespējams veikt mājas apstākļos, gan uz fitnesa sola, gan vienkārši uz treniņu tepiķīša. 
Hanteles mēdz būt dažādu veidu un svara kategoriju, atliek vien izvēlēties sev patīkamāko un atbilstošāko. Tā, piemēram, hanteļu svars mēdz būt visdažādākais, bet iesākt noteikti vajadzētu ar pašām vieglākajām - 0,5 kg smagajām hantelēm. Treniņu slodzei un sagatavotībai pieaugot, var palielināt arī hanteļu svaru. 
Ja runā par hanteļu materiāliem, tad tie ir visdažādākie. Hanteles tiek izgatavotas no dažādiem plastmasas sakausējumiem, gumijas un, protams, metāla. Pirms hanteļu iegādes iesakāms pārbaudīt tās dzīvē, pacilāt un saprast, cik labi konkrētais hanteles veids un materiāls piekļaujas rokai, vai roka neslīd un cik ērtas tās ir cilājot. Tiem, kas daudz ceļo pieejamas pat ērtas, saliekamas hanteles, kas svarā būs vieglas un neaizņems daudz vietas ceļasomā.
   Pievilkšanās stienis. Lielisks variants tiem, kas vēlas uzaudzēt muskuļu masu un nostiprināt roku, plecu un muguras augšdaļas zonas. Turklāt tas neaizņems  daudz vietas un interjerā būs absolūti nemanāms, to droši var pieskrūvēt pie sienas vai virs durvīm. To iegādājoties, jāpievērš uzmanība materiāla un stiprinājumu kvalitātei, tāpat arī svarnesības koeficientam, kas būs norādīts preces tehniskajā specifikācijā. 
Stieņa stiprināšanas vieta jāizvēlas ar apdomu un ieteicams stiprināt tos tikai pie nesošajām sienām, kas parasti ir daudz biezākas nekā pārējās. Ir modeļi, kas īpaši piemēroti stieņa stiprināšanai pie durvīm, tomēr šajos gadījumos vajadzētu rūpīgi izvērtēt durvju materiāla noturību. Pievilkšanās stieņus ir ērti pirkt interneta veikalā, jo visa nepieciešamā informācija un paredzamā slodze būs redzama preces tehniskajā aprakstā.
   Vingrošanas bumba. Iesākumā šīs elastīgās un atsperīgās bumbas plaši izmantoja vingrošanai fizioterapeita vadībā, stājas un muguras veselības atgūšanai. Tāpat tās plaši izmanto topošo māmiņu vingrošanas programmās, lai stiprinātu sēžas un vēdera daļas muskulatūru. Šobrīd it bieži tās var manīt izmantojam visdažādākajās treniņu programmās. Un patiesi, vingrošanas bumbām piemīt daudzas veselībai noderīgas īpašības. Tās ir neatsverams palīgs visiem tiem, kurus nomoka muguras problēmas. Sēžot uz vingrošanas bumbas, mugurkauls organiski izvietojas pareizajā pozīcijā. Uz vingrošanas bumbas veiktie vingrojumi attīsta koordināciju un pilnveido līdzsvara sistēmu. Pateicoties bumbas atsperībai un spējai piekļauties augumam, vingrojumu laikā netiek noslogotas locītavas. Turklāt bieža tās izmantošana nostiprina sirds un asinsvadu sistēmu. Arī izmantot vingrošanas bumbu mājas apstākļos ir pavisam vienkārši, tā neaizņems daudz vietas un būs viegli pārnēsājama. 
    Bieži vien cilvēki ar muguras un stājas problēmām vingrošanas bumbu izmanto krēsla vietā, piemēram, gadījumos, kad ilgstoši tiek strādāts pie datora.
 

iesaki šo rakstu:

Komentāri (0)

    Informācija! Šim rakstam nav pievienots neviens komentārs, bet Jūs varat būt pirmais kas ierakstīs komentāru!

Pievienot komentāru