Iepazīstoties ar laikraksta «Brīvā Daugava» 2023. gada 12. maija publikāciju rubrikā «Aktuāls jautājums», «Latvijas pasts» vēlas atgādināt par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām Dunavā, kur ir zems pasta pakalpojumu pieprasījums, taču pasta pakalpojumi tiek sniegti gan pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, gan klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma.
Dunavas iedzīvotāji atbilstoši zemajam pieprasījumam pasta pakalpojumus no 2023. gada 27. aprīļa var saņemt katru darbadienu no plkst. 12.00 līdz 13.00 Dunavas skolā vai arī izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā. Tāpat kā līdz šim, Dunavas iedzīvotājiem ir pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina «Latvijas pasts»: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences sūtījumu saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.
Jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus pēc pieprasījuma tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā.
Ar pastnieka starpniecību Dunavas iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā var saņemt, iepriekš sazinoties ar pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001. Vēlamies īpaši uzsvērt, ka «Latvijas pasta» pamatpakalpojuma – universālā pasta pakalpojuma sniegšana – vēstuļu korespondences (vēstules, sīkpakas) un pasta paku piegāde un nodošana nosūtīšanai – arī klienta dzīvesvietā ir bez papildu komisijas maksas un ir tieši tāda pati kā šo pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļā.
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Dunavas pasta pakalpojuma sniegšanas vietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt, apmeklējot Zasas pasta nodaļu Zaļajā ielā 8, sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās–piektdienās no plkst. 8.00 līdz 13.00.
Jaunais pasta pakalpojumu sniegšanas modelis nemaina iespēju saņemt pasta pakalpojumus – mainās tikai pakalpojumu sniegšanas forma, ko, iespējams, mūsdienu strauji augošo digitālo tehnoloģiju apstākļos grūti pieņemt klientiem, kas gadu desmitiem apmeklējuši pavisam citos ekonomiskajos apstākļos strādājušu nodaļu. No savas puses aicinām klientus neskaidrību gadījumā par nepieciešamo pakalpojumu vienmēr sazināties ar «Latvijas pasta» Klientu centru, kas sniegs vislabāko padomu pakalpojuma saņemšanai (tālrunis 67008001 vai 27008001; e-pasta adrese: info@pasts.lv; sociālie tīkli: twitter.com/latvijas_pasts, facebook.com/latvijas.pasts).