Pasta ielas porainais asfalts esot izturīgāks par ierasto gludo
INESE ZONE

Pasta ielā jau atjaunota transporta kustība, bet iedzīvotāji ir neizpratnē par asfalta kvalitāti. Ja uzlieta jau pēdējā  – trešā – kārta, tad tā esot poraina un radot bažas par kvalitāti. Ja asfalts tik porains, tad taču mainīgajos ziemas laika apstākļos tas, ūdenim sasalstot un atkūstot, ātri vien sairšot.  
    SIA «Ošukalns» atbildīgais būvdarbu vadītājs Valērijs Vargulis skaidro, ka Pasta ielā pirmo reizi pilsētā  izmantota īpaša asfalta marka SMA PMB, kas vizuāli ir poraina un var radīt iespaidu par sliktu kvalitāti. Patiesībā šis asfalts esot daudz izturīgāks un elastīgāks par gludo asfaltu. Šādu izturīgu klājumu izmantojot lielas intensitātes ceļiem. Tas esot dārgāks nekā parastais asfalts, toties kalpošot ilgāk, un tāds tas esot bijis paredzēts Pasta ielas rekonstrukcijas darbu projektā. 
Jēkabpils domes vadībai BD jautāja, kāda būs darbu kvalitātes kontrole Pasta ielā.  Kā zināms, pēc pēdējā lielā objekta – Bebru ielas mikrorajona rekonstrukcijas - bija žurnālistu interese par iespējām to pārbaudīt un ilga diskusijas par šī procesa likumību, kas radīja šaubas par asfalta kvalitāti.
     -Lai novērstu šādas bažas un aizdomas par kvalitāti, jo īpaši pēc iepriekšējiem notikumiem, redzot, cik svarīgi ir to visu pārbaudīt, Pasta ielas projekts netiks nodots ekspluatācijā bez pārbaudes. Organizēsim pārbaudi ar speciālu aparatūru, kad asfalta kvalitāti var noteikt bez urbšanas. Un ir taču iespējas noteikt ne tikai asfalta kārtu biezumu, bet arī tā kvalitāti. Pasta ielā  asfalts ir tikko uzliets, un jau tuvākajā laikā, pieaicinot kādu speciālistu, to apsekošu, – solīja Jēkabpils domes priekšsēdētājs Aivars Kraps. Viņš piebilda, ka attiecībā uz nopietnām pārbaudēm pirms nodošanas ekspluatācijā runa neesot tikai par Pasta ielu vien. Turpmāk tādas pārbaudes veikšot visos objektos neatkarīgi no tā, kas ir būvnieks un cik svarīgs objekts, lai pašvaldībai būtu pārliecība par kvalitāti un par to droši varētu informēt iedzīvotājus. 
 

iesaki šo rakstu:

Komentāri (5)

  1. Faktiski
    Faktiski
    pirms 3 nedēļām

    Ko nozīmē, arī turpmāk tiks veiktas pārbaudes pirms nodošanas ekspluatācijā? Kāpēc Bebrovkā dome nepārbaudīja? Par impotentu bija? Varbūt pie reizes ar to pašu KĀDU SPECIĀLISTU, varētu aizvilkties līdz Bebrovkai, kaut vienā, divās vietās pārbaudīt. Kas grūti? Daudz laika prasīs? To, ka nepārbaudīja, tas tikai rada aizdomas par zagšanu. Aivar, domā un dari, ja reiz esi apņēmies strādāt taisnīgi. Rīgas ielas asfalts vienkārši ir drausmīgs. Tik jauns asfalts, bet nolāpīts kā vecs zirga deķis. Divi onkas lāpīja, bet sūdīgi. Daudz bedrīšu un plaisu atstāja. Kāpēc dome neskatās līdzi darbu kvalitātei, a? Skaisti tikai runājam, bet reālitate ir cita.

    Atbildēt
  2. Ceļinieks p
    Ceļinieks p
    pirms 3 nedēļām

    Informācijai: par ceļa posmu P62 ko “lāpīja - taisīja” sia Ošukals, asfaltam ir neatbilstoša porainiba, koef. 5 vieta ir 12, tur būs jāpārklāj 4km ceļa posms, kas uzņēmumam izmaksas 150000 eiro, interesanti kur Ošukals nozags to naudu no siltuma pārdošanas vai no ceļa kvalitātes Jēkabpilī?

    Atbildēt
  3. tā viš ir
    tā viš ir
    pirms 3 nedēļām

    nekvalitatīvi strādā ōšukalns.

  4. Jautājums
    Jautājums
    pirms 3 nedēļām

    Kur ir tas P62?

  5. atbilde
    atbilde
    pirms 3 nedēļām

    Apskaties kartē pajoliņ

Pievienot komentāru