Iepirkšanās tendences tiešsaistē, kas jāņem vērā e-komercijā
Apmaksāts raksts

Līdz ar e-veikalu un tiešsaistes norēķinu sistēmu eksploziju arvien vairāk cilvēku veic pirkumus internetā. 2022. gadā globālo tiešsaistes pircēju skaits palielinājās jau uz vairāk nekā 2,3 miljardiem jeb aptuveni 29% no pasaules iedzīvotājiem, kas lēšams 8 miljardu apmērā. 2022. gada rādītājs salīdzinājumā ar 2021. gada skaitu pieauga par 286 miljoniem.
 
E-komercijas izaugsmi var saistīt ar tādiem faktoriem kā interneta pieejamības uzlabošanās un iepirkšanās pasākumu parādīšanās tiešsaistē, piemēram, “Black Friday” un “Cyber Monday”.
 
E-komercijas ērtības un pieejamība arī mudina patērētājus iegādāties produktus tiešsaistē. Pircēji var veikt pirkumus, neatstājot savas mājas. Viņi arī var izvēlēties kādu no vairākām piegādes iespējām un izbaudīt piemērotāko iepirkšanās pieredzi. Var arī pārbaudīt informāciju par produktiem, kā arī klientu atsauksmes no jebkuras vietas un jebkurā laikā.
 
Nepārtraukta tiešsaistes pārdošanas izaugsme
 
E-komercija ASV kļuvusi tik populāra, ka sagaidāms, ka ASV e-komercijas sektora ieņēmumi līdz 2025. gadam var būt $1.47 miljardu apmērā, kas ir liels pieaugums, salīdzinot ar $904.9 miljoniem 2022. gadā. Šis pieaugums daļēji skaidrojams ar tādiem faktoriem kā mobilo ierīču plašāka izmantošana, sociālo plašsaziņas līdzekļu un sociālās komercijas izaugsme, tiešsaistes tirdzniecības vietas un patērētāju uzvedības maiņa.
 
Stingrākas atgriešanas politikas
 
Lai gan elastīga preču atgriešanas politika palīdz piesaistīt pircējus, zīmoli, visticamāk, pārskatīs savu pašreizējo politiku laikā, kad vēl nepieredzētos apjomos pieaug atgriešanas. 67% mazumtirgotāju jau ir sākuši ieviest atgriešanas maksu pat tad, kad e-komercija uzrādīja vislielāko atdevi starp visiem mazumtirdzniecības kanāliem.
 
96% patērētāju pirms pirkuma izlasa, kāda ir uzņēmuma preču atgriešanas politiku, un 92% norāda, ka viegls process motivē turpmāk iepirkties no tā paša zīmola.
 
AI (mākslīgais intelekts) un mašīnmācīšanās pieaugums
 
Tā kā vairāk organizāciju savos darba procesos integrē mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās izmantošanu, e-komercijas uzņēmumi ātri pieņem šīs jaunās tehnoloģijas, lai veicinātu vienmērīgāku un personalizētāku klientu pieredzi.
 
AI arvien vairāk tiek izmantots tādās jomās kā klientu apkalpošana, pārdošana un mārketings. 
 
AI ļauj mazumtirgotājiem piedāvāt gudrākus ieteikumus un produktu meklēšanas rezultātus, pamatojoties uz patērētāja iepirkšanās paradumiem, aplūkojot tādus faktorus kā viņu meklēšanas vēsture un iepriekšējie pirkumi.
 
Lai gan šīs tehnoloģijas nav jaunas, to izmantošana e-komercijas nozarē ir salīdzinoši nesena. Tas nozīmē, ka mēs vēl neesam pilnībā izmantojuši visu potenciālu.
 
Ko darīt ar vienreizējiem pircējiem?
 
Pārejot uz e-komerciju, vienreizējo pircēju ir kļuvis vairāk nekā lojālo. Šie pircēji rada izaicinājumu mazumtirgotājiem — kā tos var pārveidot par lojāliem klientiem?
 
Pieaugošā personalizācijas nepieciešamība
 
Personalizācija ir viens no izšķirošākajiem aspektiem, kam jāpievērš uzmanība 2023. gadā. Tas ir vairāk nekā klienta uzrunāšanu viņa vārdā e-pastos vai lojalitātes kartēs. Personalizēšanu var veikt, izmantojot pielāgotu iepakojumu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, interaktīvu saturu un pielāgojamus pakalpojumus un produktus.
 
Daži tiešsaistes mazumtirgotāji izmanto spēles un aptaujas, lai gūtu dziļāku ieskatu par klienta vajadzībām un uzvedību. AI un mašīnmācīšanās tehnoloģijas arī var izmantot, lai nodrošinātu individualizētu iepirkšanās pieredzi.
 
Mobilās iepirkšanās augšupejošā tendence
 
Nav noslēpums, ka mobilajām ierīcēm piemērota vietne var palielināt jūsu pārdošanas un reklāmguvumu līmeni. Tā kā vairāk cilvēku izmanto mobilās ierīces, lai iepirktos tiešsaistē, adaptīvas un mobilajām ierīcēm draudzīgas mājaslapas izstrādes ieviešana strauji kļūst par standarta praksi e-komercijas uzņēmumiem.
 
Balss meklēšanas izplatība
 
Pieaugot AI izmantošanai, redzam arī pieaugošo balss meklēšanas tehnoloģiju popularitāti iepirkumos internetā. Balss meklēšana ir kļuvusi gudrāka un kļuvusi par lielu mūsu ikdienas sastāvdaļu, tai var piekļūt, izmantojot mobilās ierīces un viedos skaļruņus.
 
WD Market ir mājaslapu izstrādes aģentūra, kas izstrādā plašas funkcionalitātes e-komercijas risinājumus, dažādas sarežģītības mājaslapas un specializējas augstas sarežģītības web projektu izstrādē.
 
Aģentūra nodrošina pilna cikla projekta izstrādi, sākot ar projekta plānošanu, intuitīvas lietotāja pieredzes radīšanu un mūsdienu dizaina tendenču izmantošanu, kā arī nodrošina ilgtermiņa tehnisko atbalstu pēc projekta izstrādes.

iesaki šo rakstu:

Komentāri (0)

    Informācija! Šim rakstam nav pievienots neviens komentārs, bet Jūs varat būt pirmais kas ierakstīs komentāru!

Pievienot komentāru